Çevir Oyna Para Kazan Nedir? Nasıl Oynanır?



Bugün ki konumuz "Çevir Oyna Para Kazan" gerçekten çok keyifli bir uygulama ve şiddetle tavsiye ediyorum. Para kazandırma şekli çok tatmin edici bir sistem değil ama bildiğiniz gibi referans kasma yeteneğiniz ve uygun çevreniz var ise bu tarz uygulamalardan güzel paralar kazanabilirsiniz. Ben Google Play'de denk geldim indirip denedim ve daha önce neden denk gelmedim diye şaşırdım, hatta bu uygulama gerçek mi? ödeme yapıyor mu? diye de araştırdım. Hakkında şikayet var mı diye de araştırdım ama bir bilgiye ulaşamadım.

Çevir Oyna Para Kazan Güvenilir mi?


Sistem güven kazanabilmek adına ödeme kanıtlarını kendi içinde açıkça yayınlamış ve şahsen bu konuda benim güvenimi kazandı. Ancak indirip kendiniz de test ederseniz o kanıtları göreceksiniz sonrasında güvenilir mi? Değil mi? siz karar verirsiniz. Ödeme kanıtlarının gerçekliğine kanaat getirirseniz (Benim Gibi) para veriyor mu? vermiyor mu? gibi kuşkularınız olmadan rahatça oynayabilirsiniz.


Çevir Oyna Para Kazan Nasıl Oynanır?


Oyunda para kazanmak için saatte 10 video izleme bölümü vardır. Her video başı 500 puan verir. 10 videoda 5000 puan kazanırsınız. Bu da 5 kuruşa denk gelir.

Bir diğer kazanma bölümü çark çevirme bölümüdür. Burayı sınırsız kullanabilmeniz mümkün. Çarktaki puanlardan çevirdikçe kazanırsınız. Min 4 max 700 puan vardır bunun amacı bot kullanımını önlemektir.

Diğer bir kazanma alanı da bilgi yarışması kısmıdır. 2 3 saatte bir müsabaka olur. Online olarak diğer bir kişiyle yarışırsınız. 12 soru vardır. Kazanırsanız 3 puan beraberlikle biterse 1 puan yenilirseniz - 1 puan alırsınız ve sıralamada ilk 10 a girerseniz dağıtılan 600.000 puan içerisinden ödülünüzü alırsınız. Birinci olana 250.000 puan ödül verilir. yarışma esnasında sorulan soruların cevapları bazen zor bazen kolay gelebiliyor ve yaklaşık her soru için 12 saniye süre veriliyor. Dikkatli olun soruyu okurken süre bitebilir, bu yüzden cevapları hızlı vermeye gayret gösterin.

Referans (Alt Üye) Yapmanızın Faydaları


Referans kodu ile diğer bir kişiyi davet ettiğinizde siz 3750 puan referans kodunu girip kayıt olan kişi 5000 puan kazanır ve referansınızın kazandığı puanların %1 i size hediye olarak verilir. Referans kodu kısmını boş geçebilirsiniz ancak yine de ben kendi referans kodumu veriyorum kullanırsanız makbule geçer emeğe saygı lütfen.

Referans Kodum : 1043713

Minimum Para Çekimi Ne Kadar?


Minimum para çekimi 20 tl dir yani 2.000.000 puan yaptığınızda para çekim isteğinde bulunabilirsiniz. Ödeme şekli olarak bitcoin, IBAN, western union vardır. Ödemenizi mobil ödeme veya hediye çeki şeklinde de alabilirsiniz. Para çekme işlemi zorlaştırılmamış rahatça çekim yapabilmek için bilgilerinizi girip talep yapabiliyorsunuz. Ben de yeni keşfettiğim için bu konuda kesin bir bilgi veremem ama dediğim gibi ödeme kanıtları hiç sahte gibi durmuyordu.

Ayrıca uygulamanın App Store versiyonu var mı? diye biraz bakındım ancak bir bilgiye erişemedim. Net olmamakla birlikte oyunun İOS versiyonu ve aynı zamanda bilgisayar üzerinden oynayabilmeniz için bir desteği yoktur. Apple kullanıcıları için üzgünüm uygulama Apk olarak indirilebilir veya yukarıda verdiğim link ile direkt olarak Google Play'den indirip kazanmaya başlayabilirsiniz.

Çevir Oyna Para Kazan Hilesi Nasıl Yapılır?


Gelelim en önemli ve en çok aranan konuya :) Yıl olmuş 2019 ve hala 3 kuruş kazanabilmek için hile arayışı içindeyseniz bu konuda size bu tarz hile girişimlerini desteklemediğimi belirterek YouTube'da bu konuda paylaşılmış bir çok video olduğunu söyleyebilirim.

  • Çevir Oyna Para Kazan Turnuva Hilesi
  • Çevir Oyna Para Kazan Puan Hilesi
  • Çevir Oyna Para Kazan Hile Apk

Yukarıda ki başlıkları atmış videolara denk geldim ancak hiçbirini izlemedim. Gerçekliği tartışılır ancak ben illede hile yapacağım diyorsanız yukarıdaki başlıkları YouTube'da araştırabilrsiniz.

Yorumlar